دسته: بلاگ
بازدید: 97

 تلفن گویا جایگزین مناسب سانترال قدیمی
با گذر تکنولوژی و رسیدن به تکنولوژی‌های نو شرکت‌های مختلفی هستند که هنوز از تلفن‌های سانترال قدیمی استفاده می‌کنند، در حالی که این سیستم با محدودیت‌هایی همراه است. قصد داریم شما را با تکنولوژی صوت روی شبکه یا Voip آشنا کنیم که همان سیستم تلفن گویا است و جایگزین مناسب برای سانترال‌های قدیمی به شمار می‌رود.
تلفن‌های سانترال به صورت سخت‌افزاری ارتباطات تلفنی را برقرار می‌کند و برای استفاده کنندگان خود محدودیت‌هایی را دارند که از آن جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:     محدودیت در تعداد خطوط ورودی و داخلی
    مشکل پخش صوت انتظار
    پایان تولید توسط شرکت پاناسونیک
    سیم کشی گسترده در تمام شرکت
    هزینه بالا برای اضافه کردن داخلی
    عدم ضبط صدا ( با تجهیزات خارجی ممکن است)
    فضای زیاد برای نصب به هر حال همه ما از تکنولوژی انتظار داریم که راهکار بهینه و هوشمندانه‌ای برای جایگزینی سانترال‌های قدیمی ارایه کند. در گزارش امروز قصد داریم که شما را با تکنولوژی صوت روی شبکه یا Voip آشنا کنیم. سیستم جدید ویپ همان سیستم تلفن گویا است. سیستم تلفن گویا جایگزین مناسب برای سانترال‌های قدیمی است و تمام کارهای سیستم سانترال قدیمی را انجام می‌دهد. از جمله امکاناتی که سیستم تلفن گویا علاوه بر قابلیت‌های سانترال قدیمی در اختیار شرکت‌های مختلف قرار می‌دهد عبارتند از:     گوینده فارسی در حین تماس
    تقسیم ساعات کاری و غیرکاری
    ضبط تماس
    صف تماس
    منوی صوتی در چند زبان مختلف
    موزیک انتظار
    قابلیت انتقال تماس
    قابلیت صندوق صوتی
    قابلیت ارسال پیام ضبط شده به ایمیل
    داخلی پیشنهادات و انتقادات
    نامحدود عدد داخلی تلفن ویپ دیجیتال
    نامحدود ورودی تلفن شهری همچنین می‌توان تفاوت‌های دیگری را بین سیستم تلفن گویا و سیستم سانترال بیان کرد و مقایسه قیمت بین این دو محصول متفاوت داشت. برای این منظور می‌توانید عنوان برتری‌های تلفن گویا بر سانترال و جدول مقایسه قیمت را مطالعه کنید. چگونه سیستم تلفن گویا تهیه کنم؟ در بررسی‌های انجام شده به این نتیجه رسیده‌ایم که شرکت‌های مختلفی هستند که این تجهیزات را تهیه می‌کنند اما به تازگی شرکت ایده پردازان الکترونیک اقدام به تهیه و توسعه نرم افزاری سیستم تلفن گویا کرده است. سیستم تلفن گویا یک سیستم سخت افزاری و نرم افزاری تواما است که بر روی شماره‌های داخلی شرکت شما نصب می شود. وقتی مشتری با کسب و کار شما تماس می‌گیرد یک فایل صوتی اولیه پخش می‌شود و توضیح می‌دهد با کجا تماس گرفته شده و به عنوان مثال کلید یک را فشار دهید برای ارتباط با واحد فروش، کلید دو را فشار دهید برای ارتباط با واحد خدمات و به همین ترتیب بخش بندی شرکت شما را مشخص می‌کند. برای بررسی کیفیت صوت ضبط شده در استودیو می‌توانید شماره 0212853 را شماره گیری کنید و با کیفیت صوت آشنا شوید.
سیستم تلفن گویا جایگزین مناسب سیستم‌های سانترال قدیمی است و همه کارهای سیستم سانترال قدیمی را انجام می‌دهد. شرکت ایده‌پردازان الکترونیک در توسعه قابلیت‌های نرم افزار خود اقدام به ایجاد ارزش افزوده‌های ویژه‌ای کرده است. در زیر این قابلیت‌های اختصاصی ذکر شده است و به تفصیل آمده است:
    گزارش گیری و ضبط تماس: وقتی کسب و کار شما با مشتریان مختلف در ارتباط است نیاز دارید که اطلاعات این تماس‌ها را بررسی کنید. بسیار اتفاق می‌افتد که شما نیاز دارید تماس‌های گرفته شده را بررسی کنید یا حتی صدای ضبط شده را دوباره بشنوید. دانستن اینکه در روز چه تعداد تماس از دست رفته داشته‌اید نیز کمک خواهد کرد تا کسب و کار خود را توسعه دوباره بدهید. شرکت ایده پردازان الکترونیک با ایجاد رابط کاربری کاربر پسند توانسته است نیازمندی مشتریان خود را رفع کند. توسط این نرم افزار می‌توانید به جستجوی پیشرفته در تماس‌های خود بپردازید. این نرم افزار به شما کمک خواهد کرد تماس‌های کسب و کار خود را کنترل کنید.     قابلیت ارسال اس ام اس پس از پایان تماس: کسب و کار خود رو چگونه به دیگران معرفی می‌کنید؟ مشتریان وقتی از شما خدمات مناسبی دریافت می‌کنند چگونه دیگران را مطلع می‌کنند؟ شرکت ایده‌پردازان الکترونیک با افزودن ماژول ارسال پیامک پس از پایان تماس راه کار مناسبی را ایجاد کرده است. پس از اتمام تماس سامانه تلفن گویا برای مشتری شما یک پیامک ارسال می‌کند: به این ترتیب نام کسب و کار شما به همراه شماره تلفن‌تان برای مشتری ارسال می‌شود. همچنین می‌توانید آدرس تلگرام خود را نیز برای مشتری ارسال کنید. مشتریان شما می‌توانند به سادگی و با ارسال این پیامک برای دوستان و آشنایان خود کسب و کار شما را تبلیغ کنند.     قابلیت ارسال فکس نرم افزاری و حذف دستگاه فکس: امروزه سازمان‌ها و شرکت‌هایی که با تکنولوژی روز دنیا همراه باشند به جرأت می‌توان گفت پیشرفت بسیار بیشتری نسبت به رقبای خود خواهند داشت. این سازمان‌ها و شرکت‌ها متوجه این موضوع شده‌اند که ارسال و دریافت فکس به روش سنتی چقدر باعث هدر رفتن منابع و هزینه‌ها می‌شوند. با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و گسترش فناوری ویپ (VOIP) در دنیا، ارسال و دریافت فکس به صورت کاملاً الکترونیکی و نرم افزاری امکان پذیر است. در صورت استفاده از فکس به روش سنتی مواردی مانند هدر رفتن کاغذ و منابع مالی را خواهیم داشت و همچنین اگر در سطح وسیع به آن نگاه کنیم با حجم بسیار بالای کاغذی که در ارسال و دریافت فکس به روش سنتی مصرف می‌شود پی می‌بریم، چه ضربه بزرگی به محیط زیست وارد می‌شود. ارسال و دریافت فکس به صورت الکترونیکی به زمان کمتری نیاز دارد که این مسئله بسیار مورد توجه سازمان‌ها و شرکت‌هایی است که استفاده بالایی از فکس دارند و در آخر اینکه در ارسال و دریافت فکس الکترونیکی دستگاه فکس حذف شده و می‌توان در صورت نیاز به چاپ فکس دریافتی از پرینترهای موجود در محل کار استفاده کرد که این خود فوایدی دارد از جمله اینکه در هزینه‌هایی مانند خرید دستگاه فکس و همچنین خرید بی رویه کاغذ صرفه جویی می‌شود و دیگر لازم نیست فضایی را به فکس اختصاص دهیم. برای استفاده از فکس الکترونیکی در نرم افزار ویپ (VOIP)، می‌توان فایل را با فرمت PDF در رایانه ذخیره کرد و آن را ارسال کرد و دریافت فکس هم به این گونه هستند که فکس‌های دریافتی در با فرمت PDF در حافظه رایانه ذخیره می‌شود.